makes food cold - keeps it that way!
Indkøbskurv 0

Handelsbetingelser for COOLME® køletasker

Priser for COOLME® køletasker

Alle priser opgives i DKK, og inkl moms.

Der kan betales med Dankort, MasterCard, Visa, MasterCard, AmericanExpres, Maestro, Electron

Levering

OBS: Vi sender ordren med GLS til Pakkeshop i Danmark tæt på dig. 

Er produktet ikke afhentet inden 10 dage skal du selv betale for ekstra forsendelse.

Forsendelser fortages af GLS, og afsendelse sker indenfor 1-2 arbejdsdage, med forbehold for midlertidigt udsolgte varer. Disse fremsendes straks muligt, og der gives skriftlig besked om forsinkelsen. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra coolme.dk

Reklamation

Den danske købelov giver dig 2 års reklamationsret, og det er din sikkerhed for at kunne reklamere over berettigede mangler ved varen.
Ved reklamation, skal varen returneres til COOLME og der bedes vedlagt en beskrivelse af manglen ved varen, samt dokumentation for forsendelsesomkostninger.

Reklamationsreglerne giver mulighed for ombytning, udbedring, afslag i prisen eller annullering af handlen. Såfremt det er muligt forbeholder vi os retten til at ombytte varen , jvf. Købelovens §78.
Reklamationer som skyldes misbrug eller forkert behandling (f.eks opvaske - og vaskemaskine) er ikke berettigede reklamationer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos COOLME NORDIC APS kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@coolme.dk

Fortrydelse og returret

Fortrydelsesfristen er 14 dage ved køb af COOLME produkter. Fristen regnes som udgangspunkt fra den dag du har købt varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

Såfremt varen er ubrugt og emballagen 100% intakt får du fuld refusion for dit køb og din købsfragt. Fragtudgiften ved returnering skal du selv betale. Hvis varen er brugt, det vil sige ud over den afprøvning der normalt ville kunne ske i butikkerne, skal du være opmærksom på, at varen ved returnering vil blive betragtet som brugt. Vi vil da vurdere varens værdi som brugt og du vil kun blive refunderet differencen mellem varens nypris og den brugtvurdering vi foretager. 

 

Hvordan fortryder du?

Inden udløbet af fortrydelsesfristen skal du underrette COOLME om, at du har fortrudt købet. Du skal selv sørge for at returnere produktet. Varerne skal være COOLME i hænde senest 14 dage efter du har fortrudt købet. Du skal give denne underretning skriftligt via e-mail til kontakt@coolme.dk og bedes udfylde og vedlægge nedenstående:

Til:

COOLME NORDIC APS

 

Krimsvej 5C 1, tv 

2300 København S

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med mit køb af COOLME produkter.

Bestilt den:

Modtaget den:

Faktura nummer:            

Dit navn:

Din adresse:

Dato: